Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Meebewegen ---ScRaBBlE

Als opeens dingen veranderen, kan ik veel soepelerer meebewegen dan vroeger.
Altijd ben ik een planner geweest, want hou van overzicht. Maar ooit raakte ik best van slag als er opeens een afspraak werd afgezegd, of als zich spontaan iets voordeed. Niet erg flexibel.
Nu , zeker sinds ik iets ruimer in mijn energie zit, is er zelden iets wat me van de wijs brengt, in tegendeel zelfs,ik denk meteen aan nieuwe mogelijkheden die dit schept.
Toen dinsdag vriendin A belde dat ze graag langs wilde komen op woensdag, stelde ik acuut mijn plannen bij.
In plaats van random winkelen, zoals gepland, maakte ik een lijstje van de meest acute zaken om in de stad af te handelen en het lunchprobleem( ze zou om twaalf uur komen, en meestal serveer ik in dat soort gevallen een stevig soepje met wat erbij) liet ik even op me inwerken om met een perfecte oplossing te komen. Normaal brunch ik tussen de middag met een kom havermout ala Vlasje. Ik zou geen tijd hebben om soep te maken en had ook geen soep meer in de vriezer. Dus, A. kennende als liefhebster van goede basisvoeding, gewoon ook een kom aan te bieden.
De boodschappen liepen voorspoedig en  ik had net tijd om theewater op te zetten en de boodschapppen op te bergen, toen ze arriveerde. De thee en de aangeboden kom brunch, vielen in goede aarde, want zij keek graag mee in de keuken en ze was verrast over de smaak en voedzaamheid van het aangebodene. We praatten lekker bij en het was als vanouds fijn.
Vandaag zou ik naar het stadhuis en nog een verre missie doen, maar het regent behoorlijk. En zie ;ws komt mijn vrijdag verwachte  blogvriendenbezoek te vervallen, wegens een ongelukje van de pechdame, en kan ik dat zonder probleem een dagje opschuiven en vandaag een lekker huiselijk dagje  organiseren.
Het is voor haar een pijnlijk voorval, hopelijk heeft ze niets gebroken, maar hoewel met liefde verwacht, is het niet ontwrichtend als het niet doorgaat. Ik loop niet weg, en we gaan elkaar ooit heus wel ontmoeten, maar een omgegooide planning kan ook goed uitpakken.
Vlasje de buigzame......
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة