Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Verwennerij ---ScRaBBlE

Goed voor jezelf zorgen, voelt als verwennerij. Heel gezond eten inkopen, bereiden en consumeren is een vorm van het lijf koesteren. Een warm bad met magnesiumzout en lavendel en daarna goede olie op kwetsbare plekjes aanbrengen is geen luxe, maar voelt wel zo.
Met rust en aandacht leven, klusjes doen, lezen, dagdromen, het is nodig maar is ook heel fijn. Alsof je een spa-kuur ondergaat.
Omdat ik dinsdag mijn grenzen overschreed qua energie, moest ik wel een zelfbedachte kuur doen. En elke dag voelt het lichaam weer beter aan en de geest kan alleen maar applaudisseren.
Gisteren kwamen twee boeken aan die ik bestelde, zalf voor de geest, en vandaag komt het boek over het Pioppidieet ook. Hopelijk geeft dat ook nog meer info over dingen die goed voor het lijf zijn. Al meer dan twintig jaar heb ik diabetes 2 , en sinds ruim tien jaar spuit ik insuline.  Dat voelt toch niet goed, elke dag kunstmatig je lijf op de rails houden. Al geruime tijd experimenteer ik voorzichtig met methodes die het aanvankelijk scherp oplopende insulinegebruik naar beneden kunnen bijstellen. Ik doe aan van 12-18 uur eten, eet glutenvrij en lactose arm. Alleen nog maar gezonde vetten, volle zuivel, kokosolie, boter, olijfolie en lijnzaadolie en met de koolhydraten kijk ik uit.
Daardoor heb ik mijn spuiterij op een kwart van de eenheden gekregen dan ik eerst nodig had en verloor ik bijna 14 kilo in een jaar. En niet vervelend om zo met voeding om te gaan, want ik eet heerlijk en voel me beter, ook dankzij cbd en thc.
Dus voor andere voeding te kiezen ( niet jezelf dingen verbieden of ontzeggen, maar gewoon betere keuzes te maken) en mezelf het beste te gunnen, wordt het leven steeds leuker. Want een van de beste brandstof voorzien lijf, heelt zichzelf, funktioneert beter, geeft meer energie om bv meer te bewegen en de wereld wordt lichter en groter. De geest kan alleen maar blij zijn met deze verbeteringen.
Jezelf verwennen met het beste, niet het duurste of meest luxe dat je kunt bedenken, maar stomweg het beste, basis en zoveel mogelijk bio, is een kado aan jezelf en je toekomst.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة