Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Scooterix ---ScRaBBlE

Volop in het nieuws, de onveiligheid van de gemiddelde scootmobiel, eindelijk.
Toen ik op een van de eerste ritten met de door WMO verstrekte ( oude afgereden, maar dat weet je dan niet) scoot meteen viel en vol grind in mijn hand hevig bloedend voor hulp bij een buurvrouw aanbelde, werd ik meewarig aangekeken. Dom wicht, las ik in haar ogen..... ook ik zelf verweet het mijzelf die val..onhandig als ik soms ben.
Ook daarna kukelde ik wel eens om met dat voertuig, want een wankel apparaat dat zo uit evenwicht was bij een stoeprand of ander niveauverschil.
De tweede soot was ook een rampenapparaat, hij reed geen rechte lijn en was ook instabiel.
Het ding waar ik nu op rijd is nieuw en heeft een beter zwaartepunt waardoor hij goed vast op de weg ligt en een snelheidsbegrenzer die vanzelf afremt bij bochtenwerk. Toch heeft deze ook wel eens last van afslaan of een vastzittende gashandel gehad. Er zit wel een losse rem op, maar niet handig te pakken en niet geschikt voor t echte remwerk. Om een zijspiegel te krijgen, moest ik een aparte aanvraag doen, terwijl m.i. dit er standaard op zou moeten zitten.
En verstrekt door de Gemeente hè, aan gehandicapte mensen. Er zijn veiliger modellen, maar die worden niet standaard geleverd, de organisaties die een lever- en onderhoudscontract hebben, zijn vaak aan één fabrikant verbonden, voor een standaardmodel, omdat dat financieel aantrekkelijk voor ze is, de behoefte van de gebruikers is dus ondergeschikt.
De privatisering, wat u zegt. Maar ja.....durf je als oudere minder mobielere medemens eisen te stellen? De overheid weet toch wat goed voor ons is? Dream on.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة