Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Up up ---ScRaBBlE

Gelukkig wijkt de griep steeds meer, mijn lijf is nog wat slapjes maar alles doet het redelijk normaal. Nu gewoon rustig verder herstellen. Het is misschien wel een soort superreiniging, als loslaten van het oude en een nieuwe start maken.
De retraite was even naar de achtergrond met een misthoofd, maar nu hervat ik die voor nog een weekje.
Tot dusverre heeft het, naast rust en sereniteit, veel heldere gedachten laten uitkristalliseren. Ja, dat Steenbok gedoe. Ik heb niet zoveel met astrologie, maar soms geeft het prachtige treffende beelden weer. En ik ben echt een steengeit, het klopt op de meeste punten als een bus. Maar wat me ertoe bracht deze symboliek te omhelzen, was het gegeven dat je ook moet los kunnen laten hoe je je negatief in je geestelijke spiegel ziet. Ik denk, en waarschijnlijk velen met mij, vaak niet zo geweldig over mijzelf, en dat bepaalt voor een deel je leven. Maar dat beeld is vaak niet erg realistisch, je overdrijft bepaalde aspecten, je mislukkingen en missers vooral, en ziet andere onderdelen van jezelf niet meer  omdat je er overheen kijkt.
Daar doe je jezelf geen plezier mee. Hoe pak je dat aan? Wel het mooie beeld van de dappere trotse Steenbok die een beetje boven de wereld leeft en een optimale surviver is, lijkt me hier voor heel geschikt. Ik weet dat ik dat ook ben. Jazeker!
Dus als ik me betrap op gedachtes als: Kan ik niet, te moeilijk, geen zin in, en meer van deze negativiteit, druk ik nu op de Steenbokknop in mij, zie prompt het mooie beeld van zo’n prachtdier voor me en voel me krachtiger. Ik besef hoeveel ( geestelijke) kracht ik bezit en ja dat doet me heel goed!  Zo kan ik angst loslaten, bezit, verdriet en vertrouw weer op eigen kunnen.
Dus verder oo dat pad!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة