Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Vernieuwd, niet verbeterd 2 ---ScRaBBlE

Ja ik maak me boos, het is een omgekeerde wereld geworden. Voeding, milieu, onze lucht en water het is allemaal ondergeschikt geworden aan verdienen en het is normaal voor veel mensen.
Dat is nog het ergste, een hoop mensen die zeggen: ik geloof niet in biologische voeding. Wat moet je met zoveel onbenul. Biologische voeding is zoals het bedoeld is en miljoenen jaren al bestaat, en daar geloof je niet in? Net zo raar als ik geloof niet in de zon.
Wel geloven in gemanipuleerd en van ongezonde toevoegingen voorzien eten en drinken? Dat is veel raarder. Geloven dat de overheid ons voedsel goed controleert is ook raar, het zijn maar steekproeven, volgens rammelende normen en schandaal op schandaal komt aan het licht, er wordt veel naar de fabrikanten geluisterd, zelfs tabak werd lang de hand boven het hoofd gehouden,
En dat is normaal?
Ik wordt vaak beschouwd als een geitenwollen sok, maar dat ik al ruim dertien jaar een slechte-prognose kanker overleef, nooit verkouden ben of griep heb  dat wordt als grappig feit beschouwd.
Ik snap het niet, echt niet. Er zijn gelukkig steeds meer mensen die wel kritisch naar deze zaken kijken, maar de meerderheid nauwelijks of niet. Ik voel me vaak een freak, terwijl het natuurlijk normaal is wat ik en meerdere bewuste mensen doen.
Ik moet veel moeite doen om gezonde voeding op mijn bord te krijgen, terwijl troeppige boodschappen de winkels uitpuilen, dat is toch raar?
De laatste jaren is basis voeding, gezonde produkten flink duurder geworden terwijl suiker en andere zooi steeds goedkoper worden. De wereld op zijn kop, toch?
Nee, het voelt onterecht om gezonde keuzes belachelijk en duurder te maken. En ik heb het niet over quinoa of rare gezondheidsdrankjes, maar gewoon over gezond geproduceerde basisprodukten.
Heerlijke vergeten groenten, lekkere havermout, goede zuivel, echt vlees.
En dat je dat moet verdedigen, terwijl de producenten van gekkigheid en geldzucht niet weten waar zu nu weer eens aan zullen knutselen.
Gekke wereld.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة